標題: 《大叔的愛》眾演員為片頭主題曲密密練舞
jolly
管理員
Rank: 9


UID 1
精華 2
積分 89721
帖子 46498
閱讀權限 200
註冊 2007-1-14
用戶註冊天數 6283
用戶失蹤天數 1
狀態 離線
113.254.29.75
分享 
發表於 2021-8-29 16:53  資料 文集 私人訊息 
《大叔的愛》眾演員為片頭主題曲密密練舞
《大叔的愛》眾演員為片頭主題曲密密練舞
黃德斌壓力大 要求清場跳舞
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤, 查看全部相片請前往:
http://starphoto.joinbbs.net/viewthread.php?tid=46069


(2021年7月8日•香港)ViuTV《Q房網香港六週年呈獻 大叔的愛》眾演員黃德斌、呂爵安、盧瀚霆、邱士縉、簡慕華、陳子豐、練美娟等人早前齊集,為劇集拍攝片頭主題曲,眾人專程排舞盼突圍而出。黃德斌於片場不時嘆氣,更趕完成的演員離開,場面搞笑:「叫佢哋快啲走,唔好搞我啦,因為好大壓力啊!導演話得就得喇,但係自己就覺得可以好啲,頭先叫做『做咗動作』囉,比多啲時間我排練,可以向歌舞戲呢個目標出發。」

呂爵安、盧瀚霆、邱士縉雖然精於跳舞,但NG次數竟比同場的練美娟(娟姐)和徐㴓喬(Asha)多,Edan認叻話自己表現比隊友佳,但反被Anson Lo指責「計較」:「跳舞呢樣嘢,我一向都好敬重Edan,所以輸比邊個都冇咩所謂,都唔知Edan比較嚟做乜,呢個世界真係太多競爭啦。」Edan亦不甘示弱話教對方兩招跳好啲。Stanley就話呢日演員齊集,但幾乎不認得黃德斌:「因為佢剃咗鬚,真係怪怪地,成個人後生晒又靚仔咗。其實今日大家見面有點怕醜,要啲時間Warm Up,好快就返翻去拍劇個氣氛。」

現場練美娟信心十足,但當導演要求她打頭陣時,卻以補妝為由推隊友上陣:「因為真係驚驚地,要拍埋MIRROR一齊跳,但導演都話叫我表情為重,呢方面我做得好足!今日最後一日拍攝,但唔會唔捨得啦,一來成日都會見面,而且我有信心會開第二季,到時又會見面。」而同場的陳子豐自嘲年紀大,增加跳舞難度:「其實做咩表情我都諗好晒,但係要我記Step就有難度,話晒都四十歲去到中年,未必夠MIRROR啲後生仔嚟。」


有關ViuTV
香港電視娛樂有限公司致力為全港觀眾提供多元化視聽娛樂,旗下之免費電視業務包括中文頻道ViuTV 99台及英文頻道ViuTVsix 96台; ViuTV為24小時廣播,製作節目包括實況娛樂,家庭綜藝,戲劇,旅遊及資訊等,並提供優質新聞及體育節目。ViuTVsix 節目類型包羅萬有,由美國著名清談節目、荷里活經典電影系列,以至現場直播各項娛樂及體育盛事。

ViuTV官方網站         :www.viu.tv
ViuTV Facebook專頁    :www.facebook.com/ViuTV.hk



頂部