標題: 共享充電器計劃「充電易Green HK」
jolly
管理員
Rank: 9


UID 1
精華 2
積分 89721
帖子 46498
閱讀權限 200
註冊 2007-1-14
用戶註冊天數 6284
用戶失蹤天數 1
狀態 離線
223.18.58.118
分享 
發表於 2021-11-18 14:51  資料 文集 私人訊息 
共享充電器計劃「充電易Green HK」
共享充電器計劃「充電易Green HK」
陳婉婷擔任環保大使
施匡翹支持環保物盡其用
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤, 查看全部相片請前往:
http://starphoto.joinbbs.net/viewthread.php?tid=46333


陳婉婷(Hebe)與施匡翹(Zaina)日前出席共享充電器計劃「充電易Green HK」活動,一向是環保支持者的Hebe為該活動擔任環保大使,Hebe 十分開心獲大會送贈充電器計劃會藉,以後不需要再不停留意手機有沒有電,笑言:「依家生活上根本唔可以無咗手機,除咗喺屋企外,平時外出更加手機不離身,最怕就係手機冇電,忘記帶銀包都冇咁慘,哈哈!」

Hebe以前出街一定帶備兩個充電器,她曾有過一次非常徬徨經歷,就係用到連充電器都冇電,從此之後她一定帶備兩個在身,她說:「雖然知道非常唔環保,但屋企都要備有好幾個充電器,不過依家有咗呢個共享充電器服務超方便,周圍都可以租借到,間接令我哋買少咗充電器,減少浪費。」

環保素食者的施匡翹,對共享充電器計劃十分支持:「除咗手機外,隨身空氣淨化機、USB 便擕風扇都好需要充電器,我知道好多商戶已經加入合作,周圍都可以租借到,十分方便。」

共享充電器計劃「充電易Green HK」旨在透過與不同商戶合作,於全香港各區提供眾多共享充電器租借點。計劃除了為使用者們帶來便利之餘,同時亦宣揚「減少購買私人充電器」的環保信息,做到物盡其用。



頂部